Fri frakt
Fri frakt från 499 kr
Beställningar före 14 skickas samma arbetsdag
Beställningar före 14 skickas samma arbetsdag
Trustpilot
Trustpilot 4,5 / 5
Snabba Leveranser
Snabb leverans 
Värva en vän
Värva en vän & få 150 kr 
meny
Varukorg
-15%
3st Thor's Hammer Mjölner

Recensioner för 3st Thor's Hammer Mjölner

En extremt kraftfull PWO med rejäla doser beta-alanin, AAKG, citrullinmalat och koffein.

Recension
4.5/5
Baserat på 251 Recensioner
4.6
Lämna en recension >>

5
204 Recensioner
4
15 Recensioner
3
15 Recensioner
2
5 Recensioner
1
12 Recensioner

Visa produkt
Känner ingen effekt alls av denna produkt. Ni har betydligt bättre produkter att välja.
jätte god smak och sjuk energi tog pb med 5 kg de sticker i hela kroppen
Smak: Strawberry Storm 5/5
Riktigt bra PWO! Bänkade 80 nu efter 2 månaders träning och kännde verkligen extra kraft då jag normalt sett bara brukar kunna bänka 70 med ryggen putande som ett v. Bästa blandningen är med ett par bra hörlurar och jävla hög bas medans man lyssnar på hardstyle. Smaken var god för att vara en pwo då de brukar smaka förjävligt. Prickade mina förväntningar om inte lite till. 10/10
Jag köpte det här pwo och det smakade riktigt illa och det hjälpte mig inte alls i gymmet, jag rekommenderar inte att ni köper denna pwo!
Bland den bättre pwon jag testat, inget negativt att säga om den, kört 2-3skopor, inte så farlig som alla säger men den gör sitt jobb
Smakar fett bra. Bra effekt när man kommit in i gymmpasset. Rekomenderas att värma upp när man fått i sig pwo:t. Men ett jävligt najs pwo!
Har haft denna pwon ett tag nu och 2 skopor(1 serving) funkar perfekt med en bra o jämn kick utan att helt dippa i slutet eller efter passet. Men ta inte mer än 1 serving då jag blev riktigt dålig och kroppen känndes som den skulle sprängas av allt beta allanin. Var tvungen att avsluta passet.
Pirrar som helvette! Drog 10 kg mer! God smak också.
Första PWO'n jag faktiskt kan dricka utan att behöva KRIGA i mig den, Frozen Cola - Satan vilken god smak!
Smakar & luktar EXAKT som Igloo, Bra fokus med en grym pump 10/10
Battle blue smakade svinbra hade druckigt den även om det inte var en pwo. Jag tog en halv skopa mindre än vad jag brukade med fucked up och kännde den lika mycket om inte lite mer.
Har varit på jakt på en riktigt bra pwo ett tag nu och jag måste säga att det här är en av de bättre, bra stickningar, pump och fokus, smaken är också bra, dock måste jag säga att den är överprisad. Egentligen bara värd att köpa när den är nedsatt... Och sen fattar jag inte heller varför burken är så stor så att 500g pwo knappt fyller burken till hälften? Kanske finns någon bra anledning men jag har inte kommit på den än... Bra pwo iallafall!
Vart rikrigt förvånad över hur god smaken är. Den skummar en del och är till och med bubblig som Coca-Cola om man dricker den direkt.
Effekten är rejäl och varar längre. Jag får så mycket energi av den att jag måste bokstavligen springa till gymmet! Två skopor varar mellan 2-4timmar för mig. Super nöjd, had hittat en absolut favorit.
Provade en blandning mellan Mjölner och Sleipner EAA samt Kraken med standarddos som står på burkarna!

Den stora effekt som alla skriver om framförallt om mjölner kände jag inte av!

Det jag kände av var att toppen av mjölksyan i musklerna inte var var så påträngande och återhämtning var något snabbare mellan olika övningar och mellan repetitionerna än om jag körde utan mjölner!

Smaken var good
Grymt bra pwo... rekommenderar starkt! Om ni tar den några dagar i sträck dock kan ni uppleva roid rage
Smak: Strawberry Storm 5/5
Hade denna kommit med L-citrullin istället för L-citrullinmalat och i en dos av cirka 8-10 g hade det varit Sveriges bästa pwo utan fråga, Beta-Alaninet gör inte mycket för prestationen men ifall man gillar det så ger det en riktig boost i gymmet att träna hårt, borde även finnas en stim-fri eller beta alanin-fri version! Troligtvis fortfarande top 3 pwo i Sverige! Riktigt bra jobb.
Min favorit pwo
Och så jävla god smak
5/5 ?
Jag har testat tre av smakerna och jag tyckte att battle blue var godast och strawberry storm var minst god, Battle blue smakade påriktigt gott, green lightning smakade som en starkare version av red bull och strawberry storm smakade piss stark jordgubbsaft, själva pwon var riktigt bra och man får väldigt mycket stickningar i kroppen. Den börjar kicka in efter 10 minuter och efter 1 och en halv timme är den helt borta. Helhet 4,5/5
Smak: Strawberry Storm 3/5
Cola är helt sjukt god. gillar att den är mer syrlig än söt.
Smakar så extremt äckligt!!! Surt som fan och massor av kemikalier, visst den får jobbet gjort med energi, pump och stickningar men fyfan för smaken asså!
Bra pwo räcker me 1 skopa dock och jag tränar endå 1,5 timmar intensiv träning. Den bästa jag testat inte överdrivet med stickningar heller om man tar den typ 5 min innan, smakar vodka redbull
Funkade bra första veckan sedan vänjde sig min kropp och trots extra tillsatt beta-alanin så får jag inget riktigt tryck eller stickningar.
Ny storsatsning på flashig produkt. Dock har det ingen effekt på mig tyvärr. Absolut inte värd de pengar. Finns bättre alternativ och billigare.
Smak: Tropical Thunder - NY SMAK! 5/5
Riktigt bra pwo! Funka även super för min mage då den annars brukar krångla när jag använder pwo, Helt enkelt bästa pwon!
Bra PWO men jag vänjer mig tyvärr fort vid beta-alanin.
Otroligt söt men satan vilken j*vla pump man får. 5/5
Pump 8/10
Fokus 4/10
Stickningar 9/10
Energi 3/10
Okej vill bara säga att jag är mycket besviken.
Jag köpte den här Pwon med stora förhoppningar. Jag testade den här på en fest en gång och fick den värsta kicken jag någonsin fått av pwo och tänkte att det är ett måste att köpa den här. Sökte upp den och insåg att priset låg utanför min budget så det blev aldrig av. När jag sedan nu skaffat en gympartner så att vi kunde dela på priset så var det en självklarhet vilken pwo jag skulle köpa. Taggad som få efter en lång viloperiod av från pwo så testade jag den men märkte under passet att jag inte hade någon energi alls. Jag började med endast en skopa för att jag tänkte att 300 mg coffein borde funka efter en sådan paus. Men nej har testat högre doser, lägre doser, mer mat innan pass och mindre mat men inget gav mig ett bra resultat. Kände mig svag och trött varje gång. Inget fel på pump och stickningar. Men min fokus och energi för både mig och min partner var på botten.
Smak: Strawberry Storm 5/5
Riktlinjer för publicerade omdömen
Fri frakt
Fri frakt
från 499 kr
Snabba Leveranser
Snabb leverans
Beställningar före 14 skickas samma arbetsdag
Returrätt
Returrätt
30 dagar
Postnord
Budbee
Instabox
walley
mastercard
Bank id

Trustpilot

Verifierat
Snabb och korrekt service

Snabb och korrekt service

Verifierat
Bra och smidigt.

Bra pris och beställningen kom fort fram.

Verifierat
Bra produkter

Bra produkter Snabba leveranser

Verifierat
Mycket smidig

Mycket smidig, säker, och snabb leverans. Bra utbud. Rekommenderas.

Verifierat
Snabba leveranser.

Snabba leveranser.

Verifierat
Snabb leverans

Snabb leverans. Fick det jag beställde. Nöjd.

Verifierat
Snabb leverans och protein pulver var…

Snabb leverans och protein pulver var gott.

Verifierat
Snabb service

Snabb service

Verifierat
Lättmanövrerad hemsida

Lättmanövrerad hemsida. Bra produkter och snabb leverans.

Verifierat
Alltid supersnabb leverans 👌

Alltid supersnabb leverans 👌

Verifierat
Enkelt att beställa och snabb leverans

Enkelt att beställa och snabb leverans

Verifierat
Smidigt

Smidigt, snabb leverans och bra utbud.

Visar våra 4- och 5-stjärniga omdömen
Utmärkt
Baserat på 19032 omdömen
20% rabatt! x