Fri frakt
Fri frakt från 499 kr
Beställningar före 14 skickas samma arbetsdag
Beställningar före 14 skickas samma arbetsdag
Trustpilot
Trustpilot 4,5 / 5
Snabba Leveranser
Snabb leverans 
Värva en vän
Värva en vän & få 150 kr 
July Deals slutar om 15:23:02
Hem

[Dev] Rullgardin

Byten & Returer
Hur gör jag en retur

Retur med Postnord

Innan du returnerar en vara, vänligen läs igenom vår returpolicy. Eftersom returer har en stor miljöpåverkan i form av extra CO2-utsläpp tar vi en returavgift som ett steg i att reducera antalet onödiga köp och returer. I samband med återbetalningen av godkänd retur debiterar vi 49 kr för returkostnad.

Gå till vår returportal.
Välj vilken order du vill returnera, vilka produkter och av vilken anledning. (gäller din retur en bytesorder, då behöver du fylla i ordernumret från din orginalorder)
Emballera paketet väl, gärna i originalemballage. Produkten ska vara oanvänd med alla lappar och etiketter kvar. Observera om plagget ej är fullt säljbart kommer en ytterligare kostnad för förlorat värde tas ut.
Klistra på den medföljande returfraktsedeln och lämna hos närmaste ombud.
Klart! Så fort vi mottagit och godkänt din retur så kommer vi att sätta tillbaka dina pengar på samma sätt som du betalat med. (vanligtvis inom 20 arbetsdagar)

Hur gör jag ett byte?

Byte med Postnord

Innan du gör ett byte, vänligen läs igenom vår bytespolicy.

Kontakta kundservice och meddela att du vill göra ett byte. Du får då en bytessedel att fylla i och lägga i paketet.
Emballera paketet väl, gärna i originalemballage och lägg i bytessedeln. Produkten ska vara oanvänd med alla lappar och etiketter kvar.
Observera om plagget ej är fullt säljbart kommer en ytterligare kostnad för förlorat värde tas ut.
Klistra på den medföljande returfraktsedeln och lämna hos närmaste ombud.
Klart! Så fort vi mottagit och godkänt din retur så skickar vi ut dina nya produkter. (vanligtvis inom 20 arbetsdagar)

Retur vid flerköpskampanjer

Retur vid 2 för 1 – kampanjer
Vill du returnera delar av erbjudandet sker ingen återbetalning. För återbetalning måste alla produkter som ingår i erbjudandet returneras.

Retur av SET-artiklar
Det är inte möjligt att returnera delar av en SET-artikel med ett paketpris. Vid retur måste hela paketet returneras för att återbetalning ska ske.

Retur vid övriga erbjudanden
Väljer du att returnera en eller fler varor i en kampanjorder, så gäller inte längre rabatten på den/de varorna som du väljer att returnera. Övriga erbjudanden gäller fortsatt på den vara/varor som du väljer att behålla.

En kampanjorder kan tex vara en rabattkod eller tillfällig rea. Erbjudandet är förbrukat när order läggs och kan inte återanvändas.

Reklamationer
Hur gör jag en reklamation?

Skulle du ta emot en defekt produkt eller om din produkt gått sönder vid användning på grund av produktionsfel, så vill vi naturligtvis hjälpa dig så snart som möjligt.

Som konsument bör man reklamera ett fel inom skälig tid så fort man upptäckt defekten och enligt konsumentköplagen är skälig tid 2 månader.

Önskar du att göra en reklamation, kontakta vår kundservice med uppgifterna nedan:

– E-postadress som köpet registrerades på
– Ordernummer
– Kundnamn
– Produktnamn
– Bifogad bild
– Anledning till reklamationen

Vår kundservice kommer att återkoppla till dig så snart de kan.

När sker återbetalning vid godkänd reklamation?

Så fort vi har godkänd din reklamation kommer vi att kreditera din order.

Observera att det kan ta mellan 3-4 arbetsdagar innan pengarna syns på ditt konto.

Rubrik med direkt text

Här är en text direkt under en huvudkategori, man kan inte blanda både sub-listor och rena texter

Leverans & Beställning
Hur spårar jag mitt paket?

När din beställning har lämnat vårt lager så mottar du en leveransbekräftelse på mejl med en spårningslänk. Mejlet skickas till den mejladress som du angav vid köpet. Har du inte mottagit något mejl angående din leverans? Vänligen dubbelkolla i din skräppost då de kan hamna där.

Budbee: Har du inte mottagit ett meddelande om din leverans rekommenderar vi dig att kontakta Budbees kundservice.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Liggtiden för ett paket skiljer sig beroende på vilken speditör du valt vid köp.

Postnord MyPack: 6 dagar
Budbee Box: 7 dagar
DHL: 13 dagar
Schenker: 9 dagar
Bring: 13 dagar

När får jag mitt paket?

Lägger du din order under vardagar innan klockan 13.00 så skickas din order vanligtvis samma dag. Observera: Det här gäller inte vid perioder med hög försäljning som till exempel rea. Hur lång tid det tar att få ditt paket kan variera mellan 1-5 arbetsdagar. Du mottar alltid en spårningslänk i samband med att din order lämnar vårt lager där du kan följa din order.

Fri frakt
Fri frakt
från 499 kr
Snabba Leveranser
Snabb leverans
Beställningar före 14 skickas samma arbetsdag
Returrätt
Returrätt
30 dagar

Trustpilot

Verifierat
5 stjärnor som vanligt!

5 stjärnor som vanligt!

Verifierat
Alltid trevlig personal och Mohamed är…

Alltid trevlig personal och Mohamed är bäst🌟

Verifierat
Varorna kom i tid

Varorna kom i tid.

Verifierat
Jättenöjd snabb leverans lätt och…

Jättenöjd snabb leverans lätt och beställa

Verifierat
Superbara och snabbt

Superbara och snabbt

Verifierat
Snabb leverans

Snabb leverans. Liten kartong med tung hantel i en stor kartong var dock rätt meningslöst, gick bara sönder. Hade räckt med den lilla kartongen.

Verifierat
Snabb leverans

Snabb leverans, bara två arbetsdagar. Stort utbud av kosttillskott men kan ha lite dyra priser på tex proteinpulver

Verifierat
Snabb frakt!

Snabb frakt!

Verifierat
Protein pulver

Bra och smidigt

Verifierat
Snabb leverans

Snabb leverans, goda och bra produkter! Tack.

Verifierat
Snab leverans

Snab leverans

Verifierat
Jag är jätte nöjd

Jag är jätte nöjd. Jag rekommenderar.

Visar våra 4- och 5-stjärniga omdömen
Utmärkt
Baserat på 16799 omdömen
Ny kund? 15% RABATT x