Recensioner för Diet Shake
Svensktillverkad måltidsersättare för snabb och effektiv viktnedgång!
Jättegod
Jun 8, 2026
Jag tyckte inte alls den var god.
Jun 8, 2026
Allt fungerade med leverans,god smak!
Jun 8, 2026
Mycket goda smaker.
Jun 7, 2026
🌟
Jun 2, 2026
😍😍😍😍😍😍
Jun 2, 2026
Den godaste jag någonsin druckit, blandar med mandelmjölk.
Köpte en för att testa, beställde genast två till efter jag smakat den.
Köpte en för att testa, beställde genast två till efter jag smakat den.
Jun 1, 2026
Riktigt goda!
May 24, 2026
Älskar! Ingen bismak över huvud taget. Den är perfekt att blanda både med vatten och mjölk och underbar med is till. Jag använde den precis tillsammans med banan och ägg och gjorde pannkakor och det blev perfekt!
May 24, 2026
Galet god dietshake! Blir tjockare när den får stå en stund (tex i kylen över natten pga att man vill ha den på morgonen) Ingen pulversmak, och det löser sig snabbt i både vatten och mjölk.
May 12, 2026
Bra, god, krämig, löser sig lätt
May 10, 2026
👍
May 9, 2026
Apple pie luktar för jävligt, men smaken är helt okej.
Banan choklad påminner om banan oboy, helt okej.
Banan choklad påminner om banan oboy, helt okej.
Apr 29, 2026
Enligt förväntan
Apr 21, 2026
God! Perfekt på eftermiddagen eftersom den smakar fika 😄
Apr 8, 2026
Jättegod!
Apr 6, 2026
Jätte god,mäktig.
snabb leverans
snabb leverans
Apr 6, 2026
Smaken är god, den smakar choklad
är förmånlig.
Rekommenderas varmt!
är förmånlig.
Rekommenderas varmt!
Mar 30, 2026
Smaker över förväntan. Blir ytterligare köp.
Mar 27, 2026
Riktigt god! Blir en tjock konsistens. Mättar oväntat bra. Mycket nöjd.
Mar 23, 2026
Jättegoda måltidsersättningar som fungerar bra
Apple Pie 5/5
Banana chocolate 5/5
Apple Pie 5/5
Banana chocolate 5/5
Mar 23, 2026
Goda och lätt att dricka
Mar 18, 2026
Riktigt god!
Mar 12, 2026
Belgian Chocolate är absolut det godaste shaken jag druckit, är verkligen som en dessert utan att vara söt elr sliskig, bra konsistens med.
Feb 28, 2026
Choklad Smaka som oboy sedan jordgubb som milkshake mycket goda
Feb 28, 2026
Riktigt god smak! Löste sig bra och snabbt i shakern. Inga klumpar. Smakar inte pulvrigt. Blir tjockare ju längre den står (blandar på kvällen och dricker på morgonen, står kallt) Mättar jättebra!
Feb 25, 2026
Riktlinjer för publicerade omdömen