Recensioner för 4 st Vegan Protein
Ett veganskt blandprotein med högsta kvalité - unik blandning av 3 vegetabiliska proteinkällor!
Er fuldstændig besat af den nye cinnamon bun smag. Spiser den hver morgen med mine havregryn, den er mega lækker! ?
Oct 31, 2023
Virkelig ikke en særlig god smag. Meget vandet og dårlig smag.
Oct 2, 2023
Smager godt ligesom Nesquiq, men bare en smule kornet.
Ellers er det en solid 4/5
Ellers er det en solid 4/5
May 18, 2022
Den absolut bedste veganske protein på marked! Den er slet ikke grynet som alle andre veganske proteinprodukter jeg har smagt og så er smagen virkelig god
Nov 1, 2021
Riktlinjer för publicerade omdömen