Recensioner för Glacier - Energidryck
Har provat bägge Smakerna aningen för sura bägge två det känns som det fräter på emaljen. Skulle inte vara helt fel med en mildare framtoning. Men i övrigt så gör den det ska.
tro inte på recensionerna.
Smakar som sommar på burk!