Fri frakt
Fri frakt från 499 kr
1-2 arbetsdagars leveranstid
1-2 arbetsdagars leveranstid
Trustpilot
Trustpilot 4,5 / 5
Snabba Leveranser
Snabb leverans 
Värva en vän
Värva en vän & få 150 kr 
meny
Varukorg
25% rabatt på alla träningsväskor slutar om 02:25:40
Bäst­säljare
Diet Shake

Recensioner för Diet Shake

Svensktillverkad måltidsersättare för snabb och effektiv viktnedgång!

Recension
4.5/5
Baserat på 179 Recensioner
4.7
Lämna en recension >>

5
152 Recensioner
4
14 Recensioner
3
7 Recensioner
2
2 Recensioner
1
4 Recensioner

Visa produkt
Supergod!
Smak: Apple Pie 5/5
God. Jättegod! Blandar sig lätt med såväl vatten som mjölk. Men varför innehåller en Diet Shake så mycket socker? Jag förstår inte riktigt vitsen med produkten faktiskt.
Smak: Vanilla 5/5
Otroligt god chokladsmak. Alldeles len i konsistensen. Perfekt som mellanmål efter jobbet innan träning. Över förväntan bra mättnadskänsla.
Smak: Chocolate 5/5
Av det godaste jag någonsin smakat. Apple Pie är som att dricka flytande äpplepaj med vaniljsås. Super gott
Smak: Apple Pie 5/5
Smak: Banana Chocolate 5/5
Något av det godaste jag druckit!
Choklad är perfekt som substitut för oboy. Brukar även blanda Banan och naturell kvarg, supergott!
Jag ersätter 1 måltid 5 dagar i veckan och den håller ! Jag ersätter kvällsmålet runt kl 22 med en shake och lite knäckebröd , funkar fint och är inte superhungrig morgonen därpå.
Smaken då - vanilj föll mig inte alls i smaken , den doftar florsocker och nja, nej, den är trög för mig att få i mig ,.. chokladen däremot , oh lord, kan tänka mig att ersätta ett extra mål bara för att få mer ??
Smak: Chocolate 5/5
Smak: Vanilla 2/5
Jag gillar alla smaker men tycker de är alldeles för söta, ser fler som skriver att det är för mycket sötningsmedel i dom. Det drar ner omdömet. Hoppas det kommer mindre söta i framtiden. Tror fler skulle handla då.
Smak: Apple Pie 3/5
Goda smaker och de blir ej mjöliga i konsistensen! Äppelpajen är något sötare än vanilj och choklad men den är god att variera med. Jag tar ca 2,5 dl vatten och häller sedan shaken i ett glas med is och dricker med sugrör, då det är godast när de är riktigt kalla!
Fantastiskt god. Över förväntan faktiskt trots alla bra recensioner. Ser framemot att ta min dagliga shake. Byter ut lunchen mot en sådan.
Använt för kort tid för att bedöma effekt, men smaken! Har använt Huel tidigare men vilken skillnad, smakar fantastiskt! Små portioner, får se hur det funkar över tid. Apple Pie och Choklad godast.
Helt klart 5 av 5!

Hoppas innerligt att de kommer in i lager igen…
Riktigt goda smaker, personligen håller jag mej utan tvekan mätt i 3tim.
Goda smaker och blir riktigt bra till skillnad från andra shakes som kan förekommas som mjöliga/slabbiga.
Men hur som helst hoppas jag dom kommer tillbaka i lager!
Smak: Banana Chocolate 5/5
Smak: Vanilla 5/5
Har testat äppelpaj för första gången och den var riktigt god, smakar exakt som äppelpaj och jag kan verkligen rekommendera den! ??????????
Smak: Apple Pie 5/5
Alltså. Äpplepajen är MAGI. Så gott och enkelt mellanmål.
Smak: Apple Pie 5/5
Bra komplement då jag använder de till mellanmål. Supeeer god smak! ?
Smak: Apple Pie 5/5
Perfekt komplement till måltider, framförallt nu under sommaren då det är smidigt att ta med sig till stranden och på utflykter. Älskar smaken av Apple Pie ?
Smak: Apple Pie 5/5
Chokladen är sååå god ?
Smak: Chocolate 5/5
Otroligt positivt överraskad! Smakar inte alls pulver som de flesta liknande produkter på marknaden. Vaniljen är som att dricka en milkshake! Blandar, som vissa andra, med 1 dl vatten och 1 dl mjölk.
Smak: Banana Chocolate 3/5
Smak: Chocolate 4/5
Smak: Vanilla 5/5
Prövade att blanda i havregrynsgröten och det var sååå gott. Perfekt smak !
Smak: Chocolate 5/5
Smakar som banankola man åt när man var liten.
Trevlig smak. Men man vill nog köpa fler smaker och variera sig lite.
Smak: Banana Chocolate 5/5
Apple Pie GODASTE JAG NÅGONSIN SMAKAT!!!!!!!
Banana Cholkat smakar som godiset choklad doppade skummbananer helt ok. Jag har tagit till frukost och lunch funkar förvånansvärt bra.
Smak: Apple Pie 5/5
Smak: Banana Chocolate 3/5
När jag blandade med vatten tyckte jag att den blev alldeles för ”sötsliskig”. Blandar istället en skopa med tre dl mjölk. Det blir visserligen lite fler kalorier men SÅ gott med vaniljsmaken då. Håller mig dessutom verkligen mätt precis som en vanlig måltid.
Smak: Vanilla 5/5
Jag tycker alla smakerna håller måttet (speciellt apple pie) av vad jag förväntar mig av sådana här produkter. De är dock *väldigt* söta, tycker det hjälper lite om man använder 300ml vatten istället för 200ml. Men då blir det ju såklart också vattnigare (testat hälften vatten hälften mjölk med, det blev bättre då). Tips är att ha kaffe i chokladshaken.
Smak: Apple Pie 5/5
Smak: Banana Chocolate 4/5
Smak: Chocolate 3/5
Jättegod smak! Och det kvittar om du glömmer den i kylen över natten den håller sig ändå tunn & fin. Den blir inte tjock som många andra jag provat. Blir inga klumpar, jag blandar den med mjölk & lägger i två frysta kaffebitar smakar gudomligt! Vaniljen är så god
Smak: Vanilla 5/5
Inte äcklig. Men inte heller speciellt god. Smakar lite som när man fått flour klet med banansmak på tänderna. Jag blev om möjligt hungrigare efter denna drink.
Smak: Banana Chocolate 3/5
Tog banan och choklad och den smakar riktigt bra faktiskt, bättre än förväntat. Har bara använts i några dagars har it märkt någon markant skillnad än. Tror den har en slags laxerande effekt (iallafall vad jag märkt) men jag är nöjd med produkten!
Jag har provat ett antal av olika sorter förut, och de har alla varit mer eller mindre vidriga. Men så provade jag de här och det var en rejäl överraskning! I mitt tycke så är de varken för tunna eller tjockflytande, snäppet under drickyoghurt i viskositet skulle jag säga.
Äppelpajen ger jag 4/5 och chokladen är 5/5. Om du älskar äppelpaj så kommer du älska den här, för det luktar verkligen äppelpaj och smakar som det, om än som en flytande äppelpaj vilket nästan kändes lite konstigt. Chokladen påminner mest om chokladpudding, vilket är en personlig favorit.

Jag rekommenderar verkligen dessa produkter, de är löjligt överlägsna alla andra måltidsersättningar som finns på marknaden.
Smak: Apple Pie 4/5
Smak: Chocolate 5/5
Riktlinjer för publicerade omdömen
Fri frakt
Fri frakt
från 499 kr
Snabba Leveranser
Snabb leverans
1-2 arbetsdagars leveranstid
Returrätt
Returrätt
30 dagar
Postnord
Budbee
Instabox
walley
mastercard
Bank id

Trustpilot

Verifierat
Snabb leverans

Snabb leverans och bra kvalitet

Verifierat
Finns det man behöver

Finns det man behöver, snabb leverans

Verifierat
Otroligt bra produkter som smakar…

Otroligt bra produkter som smakar otroligt gott! Snabb leverans.

Verifierat
Snabbt och smidigt:):)

Snabbt och smidigt:):)

Verifierat
Jätte gott proteinpulver!

Jätte gott proteinpulver!

Verifierat
Alltid nöjd med mina beställningar från…

Alltid nöjd med mina beställningar från mmsports. Använd deras proteinpulver i säkert 10 år nu. Älskar bland annat french vanilla och Belgian chocolate! French vanilla smakar verkligen vaniljglass

Verifierat
Bästa som finns kör 400 g om dagen har…

Bästa som finns kör 400 g om dagen har gått upp känner mig starkare men problemet är det är för söt

Verifierat
Älskar mmsports

Älskar mmsports. Alltid nöjd!

Verifierat
Snabbt beställning och diet jordgubb är…

Snabbt beställning och diet jordgubb är så himla gott. Jag är nöjd med min beställning så jag kommer beställa flera ggr Tack

Verifierat
Bra produkter och snabb leverans.

Bra produkter och snabb leverans.

Verifierat
Bra priser snabb leverans

Bra priser snabb leverans

Verifierat
Perfekt

Allt var perfekt

Visar våra 4- och 5-stjärniga omdömen
Utmärkt
Baserat på 19063 omdömen
20% rabatt! x