Fri frakt
Fri frakt från 499 kr
1-2 arbetsdagars leveranstid
1-2 arbetsdagars leveranstid
Trustpilot
Trustpilot 4,5 / 5
Snabba Leveranser
Snabb leverans 
Värva en vän
Värva en vän & få 150 kr 
meny
Varukorg
Just nu - 25% rabatt på alla träningsväskor
PureSwe Whey

Recensioner för PureSwe Whey

PureSwe Whey - högkvalitativt vassleprotein för muskeluppbyggnad, återhämtning och dagligt proteinintag.

Recension
5/5
Baserat på 170 Recensioner
4.8
Lämna en recension >>

5
150 Recensioner
4
8 Recensioner
3
6 Recensioner
2
2 Recensioner
1
4 Recensioner

Visa produkt
Godaste jag smakat! Kan man säga att man älskar ett proteinpulver? För isåfall gör jag nog det.
Smak: Kladdkaka 5/5
+ Smakar väldigt "naturligt", så det är ingen uppoffring att dricka. Tycker annars proteinshakes smakar riktigt dåligt i allmänhet. Man tror nästan att det är mjölk i fast man bara blandar med vatten.
+ Blandar sig väldigt bra, det blir en lättflytande vätska utan klumpar.
+ Mättar inte. Så riskerar inte att tränga ut en riktig måltid.
++ Svensk råvara

Har inget negativt att säga om den.
Ojojoj! Blev så himla postivit överraskad av den här. Andra märken som har lanserat whey med smak av kladdkaka kan slänga sig i väggen! Den här slår alla.
Smak: Kladdkaka 5/5
Bästa godaste Whey jag någonsin smakat. Dock så ingen smak av kladdkaka utan den smaka exakt som oboy när man blandar den med lättmjölk. Rekommenderar starkt!
Smak: Kladdkaka 5/5
Provat alla smaker som är goda, bland bästa produktern jag haft klumpfri om du använder shake
Smak: Kladdkaka 5/5
Efter alla år av erfarenhet kan jag säga att kladdkaka är den bästa smaken jag smakat!
Vissa smaker kan vara svåra att dricka pågrund av att det smakar kemiskt men kladdkaka är som att dricka oboy vilket man njuter mycket av!
Smak: Kladdkaka 5/5
Har testat många olika proteinpulver, men känner att inget pulver har varit lika bra som detta. Alla smaker är bra (har inte testat vanilj), det blandar sig otroligt lätt. Förstår verkligen inte folk som säger att det klumpar sig. Har köpt minst 6 påsar med olika smaker, har inte hänt mig. Såklart så kan produkterna smaka ännu bättre, billiga proteinpulver kommer alltid smaka lite konstigt. Men med tanke på priset så är det fan nästan som att dricka en milkshake, till och med ifall du blandar med vatten. Helt klart min Go to proteinpulver.
Smak: Klassisk Jordgubb 5/5
Smak: Kladdkaka 5/5
3,5 stjärnor. Bra smak men som med allt tröttnar man på den om man regelbundet konsumerar produkten. Motsatt till vad andra skribenter konstaterat, upplever jag att produkten ej blandar sig något vidare utan istället bildar klumpar. Däremot är dessa inte värre än vad upplevelsen för andra proteinpulver är. Det är en bra produkt, men den är inte perfekt. Tack för mig.
Har bara prövat gammaldags vanilj än, men j*klar så god, godast med mjölk såklart. Blandar sig extremt lätt, vilket är ett måste i min värld. Och jag menar verkligen extremt lätt.
Grymt snabb leverans ???
Jag beställde 4a påsar ( 2 vanilj och två mjölkchoklad ) gammaldags vanilj är väldigt god speciellt med mjölk istället för vatten! Men vatten funkar kanon också ?? Jag är mycket nöjd med produkterna! Tack för så snabb leverans ???
Inte det bäst smakande pulvret (mjölkchoklad) men helt okej ändå :)
Rekommenderar detta! ? Fantastiskt bra och väldigt gott proteinpulver!!! Köpte både gammaldags vanilj och jordgubb. Fler köp kommer det bli! ?
När det vanliga whey 100 var slut så blev det till att prova vanilj, tyvärr bland med mest osmakliga proteinpulvret jag smakat. Var bara att kasta påsarna.
Utan tvekan bästa smakerna på marknaden när det kommer till Mjölkchoklad & Gammaldags Vanilj!
Blandar med vatten men det smakar som om man hade blandat med mjölk vilket är otroligt!
Vaniljen är super! Använder den endast till frukosten i yoghurt för att få lite smak på det naturella och mer protein på morgonen. Blandar sig superbra! Sen lite bär och kanske lite frön
Riktigt bra! Kommer garanterat köpa denna fler gånger. Gillar att de inte är överdrivet söta som många andra proteinpulver.
Det är samma pris, 139:- oavsett om man köper 1, 2 eller 4 st. Svenska råvaror bör vi alla sponsra!
Klen smak, ett sånt där pulver där man blandar 1dl pulver med 1dl vatten
Funkar kanon som vanilj-smaksättare i smoothies med 1 banan, massa frusen spenat och vatten. Funkar dock inte ensam då det blir klumpar och ”tjockt” i munnen. Jag kommer dock fortsätta att köpa den just för smoothiesarna och att den inte ger mig magknip som andra pulver gör.
Bra grejor, skulle köpt vanliga MM whey men strawberry/cheescake var slut. Blandar 1skopa vanilj & 1skopa jordgubbe, blir minst lika bra. Bra med svensk råvara
Älskar smaken gammaldags vanilj.
Jag blandar i hallon och banan. Supergott!
5 * för att det är från svensk mjölk och laktosfri, men smakmässigt ligger den på 2-3 *
Det är alldeles för mycket sötningsmedel speciellt i gammaldags vanilj.
Gammaldags vanilj är väldigt god, även med vatten men det är mycket som fastnar i shakern. Det känns som man förlorar väldigt mycket pulver. Blir nog inget mer köp tyvärr.
Måste vara tidernas sämsta protein...blandar sig galet dåligt. Bara skum och äckliga klumpar. Nix nej aldrig mer.
Gammeldags vanilj är nått så suveränt god och krämig, fast jag blandar med vatten! Grym att ha på gröten och som måltidsdryck och MM Sports suveräna kundservice gör inte saken sämre!!
Det blir endast skum efter skakning, riktigt vidrigt.
Riktlinjer för publicerade omdömen
Fri frakt
Fri frakt
från 499 kr
Snabba Leveranser
Snabb leverans
1-2 arbetsdagars leveranstid
Returrätt
Returrätt
30 dagar
Postnord
Budbee
Instabox
walley
mastercard
Bank id

Trustpilot

Verifierat
Otroligt bra produkter som smakar…

Otroligt bra produkter som smakar otroligt gott! Snabb leverans.

Verifierat
Snabbt och smidigt:):)

Snabbt och smidigt:):)

Verifierat
Jätte gott proteinpulver!

Jätte gott proteinpulver!

Verifierat
Alltid nöjd med mina beställningar från…

Alltid nöjd med mina beställningar från mmsports. Använd deras proteinpulver i säkert 10 år nu. Älskar bland annat french vanilla och Belgian chocolate! French vanilla smakar verkligen vaniljglass

Verifierat
Bästa som finns kör 400 g om dagen har…

Bästa som finns kör 400 g om dagen har gått upp känner mig starkare men problemet är det är för söt

Verifierat
Älskar mmsports

Älskar mmsports. Alltid nöjd!

Verifierat
Snabbt beställning och diet jordgubb är…

Snabbt beställning och diet jordgubb är så himla gott. Jag är nöjd med min beställning så jag kommer beställa flera ggr Tack

Verifierat
Bra produkter och snabb leverans.

Bra produkter och snabb leverans.

Verifierat
Bra priser snabb leverans

Bra priser snabb leverans

Verifierat
Perfekt

Allt var perfekt

Verifierat
Inget o anmärka på

Inget o anmärka på

Verifierat
Rena bra prisvärda produkter

Rena bra prisvärda produkter

Visar våra 4- och 5-stjärniga omdömen
Utmärkt
Baserat på 19061 omdömen
20% rabatt! x